Voetbalshirts, een wereld vol keuze!

Iedere voetbalfan kent het wel, voetbalshirts kopen. Zoveel opties en zoveel keuzes, al is het niet het aantal shirts dat beschikbaar is dan is het wel het aantal websites waarop je kunt kopen. Daarom gaan we vandaag een aantal voetbalshirt shops vergelijken. En hierbij gaan we vooral kijken naar welke het voordeligst is én welke de beste klantenservice heeft. We hebben gebruikten hiervoor natuurlijk ook een aantal review-websites, en hiermee konden we natuurlijk ook zien wat de klanten van de shops vinden. Ook gaan we elke keer weer een nieuwe website reviewen en de informatie met jullie delen.

Voetbalshirtskoning

Deze keer gaan we kijken hoe Voetbalshirtskoning scoort. We gaan dan ook kijken of het zijn naam waar kan maken en zichzelf mag kronen tot de koning van voetbalshirts! Voetbalshirtskoning stond bovenaan in Google, wat ten eerste een indicatie is van een goed geoptimaliseerde webshop, en dat bleek ook zo te zijn. De website ziet er goed uit en werkt tevens ook fijn. Naast de fijne website is het natuurlijk ook belangrijk om een goede webshop te hebben, en ook daar vallen ze niet weg, Er is dan ook een groot aanbod aan voetbalshirts, en andere Voetbalkleding. Wel zitten er ook een lading bij van wat oudere shirts, die eigenlijk niet meer up to date zijn. Maar dit is eigenlijk niet zo’n groot minpunt aangezien die shirts een stuk goedkoper zijn! Natuurlijk is het ook belangrijk dat de klanten tevreden zijn met de webshop. We hebben dit op een aantal forums gevraagd en mensen waren over het algemeen zeer positief over Voetbalshirtskoning. Ze vonden onder andere de levering zeer snel, de klantenservice attent en het algemene concept sloeg bij de meeste ook aan. Er werd dus veelal positief gereageerd en op basis hiervan kunnen wij Voetbalshirtskoning natuurlijk aanraden!